Vásárlás menete

Az alábbi tájékoztató útmutatást ad tűzvédelmi és munkavédelmi eszközök, felszerelések webáruházának használatához 

 

REGISZTRÁCIÓ, FELHASZNÁLÓI FIÓK

 

Áruházunkban rendelni, csak regisztrált felhasználó tud, így az első rendelés feladásához regisztrálnia kell magát, melyet a címlapon, a felső sáv jobb szélén lévő „Regisztráció” menüpontra kattintva tud megtenni. A regisztráció csak a kiválasztott, megrendelni kívánt termékek tényleges megrendeléséhez szükséges.
A regisztrációhoz szükséges adatok: felhasználónév, jelszó, e-mail, megrendelő adatai (esetleges cégnév, vezeték, keresztnév), elérhetőségei (szállítási cím, telefon). Amennyiben a számlázási cím nem azonos a szállítási címmel, kérjük ezt az egyes rendelések feladásakor jelezze felénk, melyre egy megjegyzés mező biztosít lehetőséget.

Személyes adatait a későbbiekben a belépést követően módosíthatja.
Kérjük, pontosan adja meg elérhetőségeit, mert a hibás adatok meghiúsíthatják a kapcsolatfelvételt!

A regisztráció elküldésekor rendszerünk a megadott e-mail címre egy levelet küld, amelyben a regisztráció érvényesítését tartalmazó információkat kap. Erre azért van szükség, hogy elkerüljük a téves, valótlan regisztrálásokat. Az érvényesítésre 5 nap áll rendelkezésére. Ha a regisztrációját megfelelően érvényesítette az e-mailben lévő link követésével, akkor ezután már bármikor lehetősége van rendelést leadni áruházunkban. A regisztrációban szereplő adatokat később - bejelentkezés után - a „Fiók karbantartása” menüpontra kattintva tudja módosítani.

A már regisztrált felhasználók rendelés előtt, a honlap bal oldalán a termékkategóriák alatt található belépés szekcióban, a felhasználónév és a jelszó megadásával, majd a „Bejelentkezés” menüpontra kattintva tudnak bejelentkezni. Ha elfelejtette a jelszavát, akkor kattintson az „Elfelejtette a jelszavát?” menüpontra, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és a rendszer a regisztrált e-mail címre elküld egy vezérjelet, és egy linket. A linkre kattintva a megjelenő oldalon az elküldött vezérjelet megadva új jelszót határozhat meg fiókjához.

 

A RENDELÉS MENETE, KOSÁR ÖSSZEÁLLÍTÁSA


Áruházunk választéka folyamatosan bővül. Jelenleg több mint 1500 termék található benne. A termékek többféle kiszerelésben és méretben is szerepelnek, ezért a rendeléshez mindig ki kell választani a megfelelő kiszerelést.

Termékeinket több kategóriába soroltuk, melyekre kattintva megjelennek az alájuk besorolt tételek. Az egyes tételekre kattintva megjelenik az adott termék adatlapja, ahol lehetőség van a kiszerelés kiválasztására.

Amennyiben valamely terméket meg kívánja rendelni, akkor az adatlapján, amennyiben több kiszerelésben, méretben, színben van, válassza ki az önnek megfelelő fajtát, írja be a kívánt mennyiséget az erre a célra szolgáló mezőbe, majd nyomja meg a „kosárba rakom” gombot, vagy a mennyiség mezőben az [ENTER]-t.

Előfordulhat, hogy egyes termékekből elfogy a készletünk, ekkor felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel, helyettesítő terméket, vagy későbbi kiszállítást ajánlunk.

Az egyes termékek neveire, vagy a hozzájuk társított képekre kattintva a termék adatlapja jelenik meg, melyen a társított képet nagyobb méretben is megtekintheti, továbbá kérdést intézhet felénk az adott termékkel kapcsolatban.

A rendelt mennyiséget a kívánt szám beírásával, és a fel-le gombokkal egyaránt meghatározhatja.
A már megrendelt mennyiséget a kosárban - jobb oldalon az „Ugrás a bevásárlókosárhoz” menüpontra kattintva érheti el - illetve a rendelés lezárásakor, a feladása előtt változtathatja vagy törölheti.

A weboldal jobb oldalán található kosár szekció megjeleníti a kosárba rakott termékek számát, nevét, s azok összértékét.

 

A TERMÉKEK ÁRAI


A termékeinkre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak. Az árak minden esetben tartalmazzák ÁFA-t, azaz bruttó árak. A kínálat, és az árak adott belépés során történő vásárlásokra vonatkoznak.

A megrendelés leadása után a rendszer egy automatikus visszaigazoló e-mail-t küld, mely tartalmazza a vevő adatait és a megrendelt termékeket, azok árait.

A termékek árai tartalmazzák a csomagolás költségét, így azért külön díjat nem számolunk fel.


MEGRENDELÉS LEADÁSA


A megrendeléshez a jobb felső sarokban megjelenő kosár szekcióban az „Ugrás a bevásárlókosárhoz” menüpont által juthat el. Itt még egyszer megjelennek a kiválasztott termékek, melyek rendelési mennyiségén változtathat, vagy akár ki is rakhat a kosárból.
A válogatás befejeztével, a kosár véglegesítésével továbbléphet a pénztárhoz, amit csak bejelentkezve tud megtenni. Amennyiben nincs bejelentkezve, úgy a pénztár helyett bejelentkezésre, vagy regisztrációra lesz lehetősége.

A rendelés menetét bármikor megszakíthatja. Rendelése kizárólag a „Rendelés jóváhagyása” gomb megnyomásával kerül elküldésre. A rendelés feladása előtt el kell fogadnia a vásárlási szerződésünket, melyet a szövegre kattintva tud megtekinteni. A véglegesítés után a rendszer automatikus megerősítő e-mail-t küld Önnek a regisztrációkor megadott e-mail címére.
Az esetlegesen tévesen leadott megrendeléseket mielőbb, de legkésőbb a rendelés leadását követő napon jelezze felénk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, vagy a 06-70/458-1994-es telefonszámon.
Vásárlástól való elállás joga (a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet  számú kormányrendelet alapján): Az áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni. Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza.


FIZETÉSI MÓDOK


A megrendelés visszaigazolásában szereplő ellenértéket a vevő kiegyenlítheti:

1. Előreutalással: Valmar-Safety Kft. K&H Bank 10402128-50526585-82901008 számú bankszámlájára történő utalással.
2. Utánvét esetén: készpénzben, átvételkor a futárszolgálat képviselőjének.
3. Személyesen: készpénzben, átvételkor a Valmar nagykereskedelem képviselőjének.

A MEGRENDELÉS KISZÁLLÍTÁSA


Webáruházunk vállalja, hogy a megrendelt árut 7-14 napon belül futárszolgálat által házhoz szállítja, az aktuális raktárkészlet függvényében. A hétvégén vagy ünnepnapokon beérkezett megrendelés a hétvégét vagy ünnepnapot követő első munkanapon számít beérkezettnek.

A kiszállítás díjtáblázata:

A termékek kiszállítását a GLS végzi. A futárnál biztosított a bankkártyás fizetés.

súly előre utalás utánvét készpénzes átvétel
0 - 5 kg 1 050 Ft 1 400 Ft 0 Ft
5,1 - 10 kg 1 462 Ft 1 790 Ft 0 Ft
10,1 - 15 kg 1 719 Ft 1 960 Ft 0 Ft
15,1 - 20 kg 1 944 Ft 2 184 Ft 0 Ft
20,1 - 25 kg 2 153 Ft 2 394 Ft 0 Ft
25,1 - 30 kg 2 330 Ft 2 571 Ft 0 Ft
30,1 - 40 kg 2 700 Ft 2 950 Ft 0 Ft
40,1 - 50 kg 3 374 Ft 3 615 Ft 0 Ft
50,1 - 60 kg 3 904 Ft 4 145 Ft 0 Ft
60,1 - 70 kg 4 600 Ft 4 850 Ft 0 Ft
70,1 - 80 kg 5 300 Ft 5 550 Ft 0 Ft
80,1 - 90 kg 5 890 Ft 6 140 Ft 0 Ft
90,1 - 100 kg 6 280 Ft 6 530 Ft 0 Ft
Minden a továbbiakban megkezdett 50 kg után 3700 Ft

 

súly Ausztria Szlovákia Románia Horvátország
0 - 1 kg 2410 Ft 1950 Ft 2600 Ft 2410 Ft
1 - 3 kg 2550 Ft 2150 Ft 2950 Ft 2550 Ft
3 - 5 kg 2680 Ft 2270 Ft 3150 Ft 2680 Ft
5 - 10 kg 3100 Ft 2750 Ft 4050 Ft 3100 Ft
10 - 15 kg 3350 Ft 3150 Ft 4950 Ft 3350 Ft
15 - 20 kg 3700 Ft 3570 Ft 5800 Ft 3700 Ft
20 - 25 kg 4000 Ft 4050 Ft 6650 Ft 4000 Ft
25 - 30 kg 4350 Ft 4450 Ft 7500 Ft 4350 Ft
30 - 40 kg 4990 Ft 5300 Ft 9200 Ft 4990 Ft
40 - 50 kg 5650 Ft 6150 Ft 10850 Ft 5650 Ft
50 - 60 kg 6300 Ft 7000 Ft 12550 Ft 6300 Ft
60 - 70 kg 6900 Ft 7850 Ft 14300 Ft 6900 Ft
70 - 80 kg 7500 Ft 8700 Ft 15950 Ft 7500 Ft
80 - 90 kg 9150 Ft 9550 Ft 17650 Ft 9150 Ft
90 - 100 kg 9750 Ft 10500 Ft 19400 Ft 9750 Ft

Áraink az ÁFA-t tartalmazzák.


Előreutalás:
Amennyiben az utalást jelöli be a fizetésnél, akkor az utalás előtt a megrendelt termékek súlya miatt szükséges egyeztetni a szállítási költség pontos meghatározása végett.
Az átutalást a következő bankszámlára kérjük teljesíteni:
K&H Bank 10402128-50526585-82901008
A közlemény rovatba kérjük írja be a nevét vagy a rendelés sorszámát.
Miután átutalta a bankszámlánkra a teljes összeget a szállítási díjjal együtt, a terméke(ket)t az összeg beérkezése után adjuk kiszállításra.

Utánvét:
Amennyiben kiszállítással kéri a termékeket, és átvételkor fizet, akkor szállítási költségek mellett csomagonként az utánvétel díja is felszámolásra kerül (lásd a kiszállítási díjtáblázat).

Személyes átvétel:
A megrendelt termékek személyes átvételére is van lehetőség, melynek esetén szállítási díjat nem számolunk fel. Az átvételre székhelyünkön van mód, melynek címe:
Valmar-Safety Munkavédelmi és Tűzvédelmi Kft.
2367,Újhartyán, Újsor utca 7.
Az átvétel időpontjának meghatározásához előzetes egyeztetés szükséges.

A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS


Vásárlástól való elállás joga (a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet számú kormányrendelet alapján): Az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni. Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza.
Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon, e-mailen történő jelzés alkalmával pedig a jelzés napját. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza címünkre.
Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A termék(ek) ellenértékét a termék(ek) visszaérkezését követő 14 napon belül a Vásárló által megadott címre postai úton, vagy – amennyiben megadja – a bankszámlájára visszajuttatjuk.


ELÉRHETŐSÉGEK


A webáruház (http://valmar.hu) üzemeltetője a Valmar-Safety Kft.
Székhely: 2367,Újhartyán, Újsor utca 7.
Adószám: 23388727-2-13
Cégjegyzékszám:13-09-147803
Bankszámlaszám: K&H Bank 10402128-50526585-82901008
Képviselő: Válent István

Ügyfélszolgálat (nyitvatartás 0-24):
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.


Telefonos elérhetőség munkanapokon 08:00-18:00 óra között.
Telefon: 06-70/458-1994
Tel./Fax: +36/29-373-135

REKLAMÁCIÓ MENETE

Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy reklamációját kérjük, jelezze a fenti elérhetőségeken!

Tűz- és munkavédelmi felszerelések, eszközök, munkaruha, munkavédelmi cipők, bakancsok, tűzoltó szak- és védőfelszerelések. Szakértő webáruház a biztonság szolgálatában.

elérhetőségeink

  •  
    2367 Újhartyán, Újsor utca 7.
  •  
    Telephone : +36 30 603 5057
Top
Webáruházunk használatához oldalunk süti (cookie) fáljokat tárol a felhasználó gépén tárol. Ezek személyek azonosítására nem alkalmasak. Oldalunk használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. Adatvédelem